1998–2008 metai: integracija ir vakarietiški politinės reklamos standartai
V. Adamkaus išrinkimas Lietuvos prezidentu bei jo rinkiminės kampanijos pastūmėjo Lietuvos politinę komunikaciją Vakarų standartų linkme. Politinėje reklamoje nyksta neigiamas, karikatūrinis oponento vaizdavimo stilius, stengiamasi pateikti savo išskirtinumą. Rinkiminiuose lankstinukuose vadovaujamasi komercinės reklamos standartais, dėl tobulėjančių technologijų kandidatai pateikiami itin vizualiai patrauklūs. Mažėja tekstų apimtys, stengiamasi susitelkti į keletą esminių šūkių. Rinkiminės reklamos ašimi tampa estetinis kandidato pateikimas, informacinėje medžiagoje beveik nekalbama apie konkurentus.
Politinių idėjų srityse vyrauja stiprus proeuropietiškumas ir provakarietiškumas, pagrindinėmis temomis tampa socialinė atskirtis, emigracija. Sprendžiant socialines problemas, dažnai remiamasi populistine, sunkiai įgyvendinamų siekių retorika. Lankstinukai įgyja įprastus žymėjimo standartus, savadarbė agitacija evoliucionuoja, tapdama žymėta politine reklama.