23Objektai(-ų)

Gedimai

Būta įvairių nelaimingų atsitikimų dėl neatsargumo, technikos gedimų, lūžimų. Daugelis avarijų įvykdavo todėl, kad po remonto lėktuvai būdavo išbandomi ore, skraidant. Tačiau ne visada avarijos baigdavosi tik lėktuvų apdaužymu, lakūnų ir žvalgų sužeidimais. 1919 m. gegužės 28 d. sutrikus Eriko Kuligovskio (Kuligowski) pilotuojamo LVG C. VI varikliui (žvalgu skrido Aviacijos dalies vadas Petras Petronis) ir leidžiantis prie Giedraičių, lėktuvas apvirto, lūžo propeleris ir sparnas. Rugsėjo 28 d. karo lakūnas Fricas Šulcas (Schultz), ruošdamasis pulti virš Daugpilio keliamą bolševikų aerostatą, lėktuve Halb. CL. IV sumontavo du piloto kulkosvaidžius ir su žvalgu Juliumi Šalkausku pakilo virš Kauno oro uosto jų išbandyti. Staigaus posūkio metu lėktuvas pateko į suktuką ir nukrito. Pilotas žuvo, žvalgas buvo sužeistas. 1920 m. gegužės 12 d., eidamas 21-uosius metus, žuvo Vytautas Rauba, kilęs iš Šakių rajono Pusdešrių kaimo. Jis su žvalgu leitenantu Viktoru Firantu pakilo treniruotis lėktuvu Halb. CL. IV. Kildamas lėktuvas pateko į suktuką ir jaunajam nepatyrusiam pilotui nespėjus jo išlyginti, trenkėsi į žemę. Lakūnas žuvo, žvalgas buvo sužeistas. Nepaisant rizikos, tarnyba karo aviacijoje buvo prestižinė. Karo aviacija išugdė ne vieną prie aviacijos kūrimo, tobulinimo ir Lietuvos vardo garsinimo prisidėjusį specialistą.

No item selected
Informuojame, kad šioje svetainėje statistikos ir rinkodaros tikslais naudojami slapukai (angl. Cookies). Jei sutinkate, spauskite mygtuką SUTINKU. Sutinku